dinsdag 1 maart 2016

Maart

Weer een nieuwe poging op iedere dag iets op mijn fotoblog te zetten. Het is niet dat ik niets weet of niets beleef, maar vaak vergeet ik het of heb ik mijn laptop niet bij de hand.
En als ik dan 1 dag oversla, kan er voor mezelf best nog wel een dag bij en dan is er alweer een week voorbij.
Maar ga het vanaf nu anders proberen, wat vooruit werken, vaste teams op bepaalde dagen.
De plaatsjes uit het boek van jaartje rond vind ik prachtig getekend, alleen de gedichtjes een beetje....(1928)
 
Zie de lucht eens donker zijn.
Wat een bui is dat!
Kruip maar naast me, zusje lief,
anders word je nat.
 
Zonnetje, waar ging jij heen?
Ga je schuilen, zeg?
Als het regent, zegt de zon,
kruip ik ook gauw weg.
 
Maar een hele dikke wolk,
klautert naar omhoog.
Laat die nou maar breken hoor!
Wij staan lekker droog.
 
Wat een vreselijk leven he?
Hoor! Wat een geruis!
Het is niet zo erg hoor, regen,
want we zijn gauw weer thuis.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten